CENÍK

/CENÍK
CENÍK 2022-01-20T11:02:30+01:00

Ceník služeb platný od 1. 2. 2022

Ceníky

Telefonické konzultace
Služba je k dispozici pouze v pracovní dobu dodavatele.
Zdarma
Základní hodinová sazba
Služba platí pro požadavky zadané e-mailem nebo telefonicky, které je možné realizovat v pracovní době dodavatele.
Jedná se např. o Instalace SW a aktualizací, Uživatelské úpravy SW, servis PC a Tiskáren. Služba nezahrnuje fyzické zásahy u zákazníka.
1 000,- Kč
/ hodinu
Vzdálená pomoc
Sazba platí pro okamžité řešení požadavků zákazníka prostřednictvím vzdáleného přístupu na serveru nebo na PC zákazníka v pracovní době dodavatele. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze tuto službu nárokovat.
400,- Kč
/ 15 minut
Základní hodinová sazba mimo pracovní dobu
(Sazba platí pro požadavky zadané e-mailem nebo telefonicky, které je nutné realizovat mimo pracovní dobu dodavatele.
Jedná se např. o Instalace SW a aktualizací, Uživatelské úpravy SW, servis PC a Tiskáren. Služba nezahrnuje fyzické zásahy u zákazníka.)
1 500,- Kč / hodinu
Vzdálená pomoc mimo pracovní dobu
(Sazba platí pro okamžité řešení požadavků zákazníka prostřednictvím vzdáleného přístupu na serveru nebo na PC zákazníka mimo pracovní dobu dodavatele. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze tuto službu nárokovat.)
550,- Kč
/15 minut
Servis a konzultace u zákazníka (1 hodina)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Pokud je nutný delší Servisní zásah než jedna hodina, platí sazba pro každou další započatou hodinu. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze prodloužení této služby nárokovat.)
2 000,- Kč
/hodinu
Servis a konzultace u zákazníka – ½ den (4 hodiny)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Službu lze realizovat v době 08:00 – 12:00 nebo 12:00 -16:00. Pokud je nutný delší Servisní zásah než ½ den, platí sazba pro každé další započaté 4 hodiny. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze prodloužení této služby nárokovat.)
5 000,- Kč
/ ½ dne
Servis a konzultace u zákazníka – 1 den (8 hodin)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Servis lze realizovat v době 08:00 – 16:00.)
8 000,- Kč
/ den
Telefonické konzultace
Služba je k dispozici pouze v pracovní dobu dodavatele.
Zdarma
Základní hodinová sazba
Služba platí pro požadavky zadané e-mailem nebo telefonicky, které je možné realizovat v pracovní době dodavatele.
Jedná se např. o Instalace SW a aktualizací, Uživatelské úpravy SW, servis PC a Tiskáren. Služba nezahrnuje fyzické zásahy u zákazníka.
700,- Kč
/ hodinu
Vzdálená pomoc
Sazba platí pro okamžité řešení požadavků zákazníka prostřednictvím vzdáleného přístupu na serveru nebo na PC zákazníka v pracovní době dodavatele. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze tuto službu nárokovat.
300,- Kč
/ 15 minut
Základní hodinová sazba mimo pracovní dobu
(Sazba platí pro požadavky zadané e-mailem nebo telefonicky, které je nutné realizovat mimo pracovní dobu dodavatele.
Jedná se např. o Instalace SW a aktualizací, Uživatelské úpravy SW, servis PC a Tiskáren. Služba nezahrnuje fyzické zásahy u zákazníka.)
1 000,- Kč
/ hodinu
Vzdálená pomoc mimo pracovní dobu
(Sazba platí pro okamžité řešení požadavků zákazníka prostřednictvím vzdáleného přístupu na serveru nebo na PC zákazníka mimo pracovní dobu dodavatele. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze tuto službu nárokovat.)
400,- Kč
/15 minut
Servis a konzultace u zákazníka (1 hodina)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Pokud je nutný delší Servisní zásah než jedna hodina, platí sazba pro každou další započatou hodinu. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze prodloužení této služby nárokovat.)
1 500,- Kč
/hodinu
Servis a konzultace u zákazníka – ½ den (4 hodiny)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Službu lze realizovat v době 08:00 – 12:00 nebo 12:00 -16:00. Pokud je nutný delší Servisní zásah než ½ den, platí sazba pro každé další započaté 4 hodiny. V případě nedostatečné kapacity dodavatele nelze prodloužení této služby nárokovat.)
4 000,- Kč
/ ½ dne
Servis a konzultace u zákazníka – 1 den (8 hodin)
(Sazba platí pro servisní zásahy v provozovně zákazníka. V ceně je zahrnuto cestovné a čas strávený na cestě do 30 km od provozovny dodavatele, veškeré konzultace a služby realizované v provozovně zákazníka. Servis lze realizovat v době 08:00 – 16:00.)
6 000,- Kč
/ den
Správa terminálového serveru
(Služba zahrnuje Správu a údržbu terminálového serveru s operačním systémem Windows, instalaci aktualizací, nastavování a správu uživatelských práv, kontrolu zálohování a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje instalaci a podporu SW (účetní systémy, bankovní systémy, systémy dopravců), podporu uživatelů a fyzické zásahy na serveru. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců.)
1 500,- Kč
/ měsíc
Podpora uživatelů terminálového serveru
(Služba zahrnuje podporu uživatelů terminálového serveru s operačním systémem Windows včetně vzdálené pomoci a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje fyzické zásahy na serveru a na PC uživatele, podporu SW (účetní systémy, bankovní systémy, systémy dopravců). Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců.)
150,- Kč
/uživatel/měsíc
Správa serveru LAN
(Služba zahrnuje Správu a údržbu serveru s operačním systémem Windows zapojeného v síti LAN, instalaci aktualizací, nastavování a správu uživatelských práv, kontrolu zálohování a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje podporu uživatelů a fyzické zásahy na serveru. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců.)
3 000,- Kč /server/měsíc
Podpora uživatelů sítě LAN
(Služba zahrnuje podporu uživatelů PC zapojených v síti LAN včetně vzdálené pomoci v pracovní době dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje fyzické zásahy na PC uživatele. Služba může být odmítnuta v případě používání nelegálního SW. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců a pro všechny uživatele sítě LAN nezahrnuje podporu SW (účetní systémy, bankovní systémy, systémy dopravců). )
150,- Kč
/PC/ měsíc
Správa poštovního serveru
(Služba zahrnuje Správu a údržbu emailového serveru (Office 365), instalaci aktualizací, nastavování a správu uživatelských účtů, kontrolu zálohování a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje podporu uživatelů a fyzické zásahy na serveru. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců.)
1 000,- Kč
/server/měsíc
Správa programu Pohoda
(Služba zahrnuje Správu a údržbu ekonomického systému Pohoda, instalaci aktualizací, nastavování a správu uživatelských účtů, kontrolu zálohování a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba je realizována formou vzdálené správy. Služba nezahrnuje podporu uživatelů, uživatelské úpravy programu a fyzické zásahy u zákazníka. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců a platí pro jednu účetní jednotku (IČO) v programu Pohoda.)
1 000,- Kč
/ÚJ/měsíc
Podpora uživatelů programu Pohoda    
(Služba zahrnuje podporu uživatelů ekonomického systému Pohoda. Služba je realizována formou vzdálené správy a to i mimo pracovní dobu dodavatele. Služba nezahrnuje uživatelské úpravy programu a fyzické zásahy u zákazníka. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců a platí pro jednu účetní jednotku (IČO) v programu Pohoda.)
150,- Kč
/uživatel/měsíc
Servis 24 
(Veškeré požadavky zákazníků jsou realizovány v nejkratším možném čase v závislosti na kapacitě servisu a důležitosti požadavku. Tato Služba garantuje odezvu na Vaše požadavky do 24 hodin v pracovní dny. Služba zahrnuje pouze rezervaci kapacity a prodloužení pracovní doby 7:00 – 17:00. Služba nezahrnuje žádné další služby. Cena je platná pouze při objednání služby na 12 měsíců.)
15 000,- Kč
/měsíc